DEELNEMEN

Via deze pagina kan je je inschrijven voor één of meerdere makersmarkten van Marktistiek vzw. Je dient daarvoor een aantal stappen te doorlopen, die we hier al even aan je uitleggen. Voor meer informatie verwijzen we je ook alvast door naar onze FAQ pagina waar je meer info vindt.


Deel 1 - inschrijven als standhouder

Je vult de inschrijvingsgegevens in, en, heel belangrijk, verzend deze met de knop 'inschrijven' onderaan het formulier deel 1.

Deze gegevens gebruiken we voor je daadwerkelijke inschrijving, communicatie rond de markt, en eventuele facturatie. 


Deel 2 - betaling

In deel 2 kan je je inschrijving bevestigen door je gekozen markten te betalen. Dit kan via de webshop (credit card of debet card). Zorg dat je deel 1 correct hebt doorgestuurd anders hebben wij geen link tussen jouw inschrijving en je betaling.


In het kort

  • Wanneer wij deel 1 en 2 van jouw inschrijving ontvangen, is je deelname in principe bevestigd. op dit moment is 'geen nieuws, goed nieuws'. Krijg je van onze wel een mail dan heeft dat te maken met een van de volgende redenen :
    • Je aanbod past helaas niet bij de makersmarkt, we specifiëren je ook waarom. Dat kan bijvoorbeeld zijn omdat je producten in- en verkoopt, ook circulaire spullen. We blijven trouw aan het concept 'zelfgemaakt - zelfontworpen'. Voor horeca werken we trouwens samen met de lokale zaken, we hebben geen specifieke toelating voor horeca kramen op de markt zelf.
    • Er is een overaanbod van jouw specifieke sector voor een markt. Dit komt zelden voor maar het is mogelijk, we streven naar een zo gevarieerde en boeiend mogelijke markt.
    • Een van de 2 delen van de inschrijfmodule is niet helemaal doorlopen, of verzonden. Indien dit het geval is en we hebben wel je gegevens contacteren we je om de rest nog een keer door te sturen of te bezorgen.
  • Je standplaats is 3 lopende m, en kost € 35. In veel gevallen is je standplaats ook 3m diep, waardoor er eenvoudig een standaard formaat party tent kan worden gezet. Dat is niet altijd zo, daarom vragen we je door te geven of je met of zonder tent komt.
  • Tenten en stoelen worden niet door ons aangeleverd, tenzij we dat anders vermelden in een specifieke markt. Hou er rekening mee dat je zelf moet zorgen voor je kraam-inrichting!
  • Ontvang je van ons een negatief advies, dan wordt je deelname geld natuurlijk asap teruggestort. 
  • Een standplaats wordt later toebedeeld, vermits we vaak tot net voor de markt nog nieuwe inschrijvingen ontvangen. We proberen, naast een goede voorbereiding, ook in te spelen op last minute situaties, om de markt zo optimaal mogelijk op te bouwen. Om die reden geven we geen standplaatsen door op voorhand.
  • Annulatievoorwaarden vind je terug op onze FAQ pagina.



1 - INSCHRIJVEN ALS STANDHOUDER

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
voorlopig geen markten beschikbaar
 
 
 

Stuur je gegevens door via de knop 'inschrijven' en ga daarna door naar deel 2 (zie onder) voor je betaling

2 - BETALING

Heb je bovenstaande formulier ingevuld en doorgestuurd dan kan je hier verder voor de betaling.

Zowel creditcard gebruikers als betalers via bancontact kunnen terecht op onze betaalapp.

Let op, je inschrijving is compleet als we beide luiken van je inschrijving hebben ontvangen.